کلاهبرداری طنین هاست

کلاهبرداری طنین هاست,طنین هاست,هاست طنین,طنین وب,هاست طنین,طنین وب هاست,دزدی طنین هاست,کلاهبرداری طنین

کلاهبرداری طنین هاست

کلاهبرداری طنین هاست,طنین هاست,هاست طنین,طنین وب,هاست طنین,طنین وب هاست,دزدی طنین هاست,کلاهبرداری طنین

کلاهبرداری طنین هاست,طنین هاست,هاست طنین,طنین وب,هاست طنین,طنین وب هاست,دزدی طنین هاست,کلاهبرداری طنین

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

با سلام خدمت شما دوستا عزیز

 

 

اینجانب از مدیریت طنین هاست یه هاست خریدم برای سایتم مدتی گذشت سئو کار گرفتم و سایتم رتبه خوبی بدست اورد بعدش متوجه شدم که داره افت میکنه پیگیری کردم سئو کارم گفت کد هارو چرا تغییر میدی گفتم تغییر ندادم

بعدا متوجه شدیم که تو یکی از سرچ ها رقیب مدیر طنین هاست شدیم اونم کدای مارو تغییر میداد و به خودش بک لینک میداد وقتی این موضوع باش درمیون گذاشتم سایتم مسدود کرد گفت از طرف من نبوده گذشت هفته ای یکی دو بار هاستم مسدود میکرد میگفت از طرف من نیست هر  دفه هم  60 میگرفت ازم یبار گفت ماهی 150 بده هاستات مسدود شدن خودم سریع ی هاست جدید میزنم برات!

من طبق چیزی ک جواد میگف ماهی 12 بار فیلتر میشدم!چجوری 150 برا 12 تا هاست چیشد یهو

 

از چند نفر پرسیدم متوجه شدم ادم کلاهبرداریه هاستی که به من داد ماهانه 60 هزار تومن پولش بود در صورتی که قیمت واقعی اون بیشتر از 5 هزار تومن نبوده!

تازه به هاستش میگفت ویژه

 

 

  • ۹۸/۰۶/۰۸
  • nehnam mohamadi

نظرات (۱)

ی حروم خوره سایت منو ریدایرکت کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی